اجرای طرح «پِیک کتاب» در کاشان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان گفت: طرح «پِیک کتاب» از روز سه شنبه ۲۰ مهرماه در کتابخانه عمومی سیدابوالرضا راوندی کاشان اجرا می شود.

زینب سادات واسعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: اجرای طرح «پِیک کتاب» از روز سه شنبه ۲۰ مهرماه در شهرستان کاشان آغاز می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان افزود: این طرح با مساعدت و همکاری شهرداری کاشان و شهردار منطقه یک کاشان در کتابخانه عمومی سیدابوالرضا راوندی کاشان اجرا می شود.

 

 

واسعی افزود: شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس  کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب کاهش ارائه خدمات به مخاطبین کودک و نوجوان شد و همکاران بیشترین خدمات کتابخوانی و برنامه های فرهنگی را در فضای مجازی انجام می دهند، لذا در طرح «پیک کتاب» در روزهای شیوع کرونا می توان علاوه بر درخانه ماندن و مصون ماندن کودکان از این بیماری، از فضای مطالعه و کتاب و کتابخوانی نیز دور نماند.


رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان ادامه داد: در گام نخست این طرح کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی با همکاری شهرداری منطقه یک ، مسئولیت اجرای این طرح را با هدف تسهیل دسترسی اعضا کودک و نوجوان  کتابخانه به منابع مکتوب و تحویل کتاب درب منازل را بر عهده گرفته است.


واسعی تصریح کرد: اعضای کتابخانه های عمومی می توانند در تمامی ایام هفته از طریق سامانه کتابخانه های عمومی با آدرس samanpl.ir ابتدا کتاب های مورد نیاز خود را انتخاب نمایند و سپس با شماره تلفن کتابخانه به شماره ۰۳۱۵۵۴۴۷۷۴۸ تماس گرفته و کتاب مورد نظر خود را سفارش بدهند تا کتاب مورد نظر سه شنبه هر هفته به صورت رایگان از طریق پیک برای آنان ارسال شود.


کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی (ره) خیابان باباافضل کوچه شهید علی فلاح (جنب دبیرستان محتشمی) واقع شده است.

کد خبر 1103830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha