افزایش ۳۰۰ درصدی  آمار متوفیان حوادث رانندگی برون شهری بشرویه

سرهنگ طاهری گفت: آمار متوفیان حوادث رانندگی برون شهری در بشرویه از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «نصرالله طاهری» امروز (19 مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته ناجا گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه بازوی توانمند ما در جهت انعکاس هشدار های ایمنی و هشداری پلیس بوده و هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه در ادامه بیان کرد: خوشبختانه مردم شهرستان بشرویه در راستای کمک به کشفیات و شناسایی مجرمین با نیروی انتظامی همکاری خوبی دارند و تماس های مردم با سامانه ۱۱۰ افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مجموع سرقت های شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۱۲درصد افزایش یافته است.

 

سرهنگ طاهری در ادامه گفت: باتوجه به اینکه امروزه اکثر سرقت ها و کلاهبرداری ها در بستر فضای مجازی و هوشمند صورت می گیرد مردم باید هوشیارتر از قبل باشند و حتما نکات مهم را در خصوص ایمنی و اطمینان در نقل و انتقلات وجوهات و سایت های خرید اینترنتی داشته باشند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه با اشاره به برخورد قاطع و جدی پلیس با توزیع کنندگان و‌ خرده فروشان مواد مخدر عنوان کرد: از آن جایی که شهرستان بشرویه جز شهرستان های مرزی و در مسیر عبور قاچاقچیان نیست کشفیات این ستاد بیشتر در زمینه خرده فروشان بوده و برای اولین بار محموله ی سنگین مواد مخدر که در کویر این شهرستان دپو و آماده انتقال به دیگر شهرستان ها بود کشف و سوداگران مرگ، شناسایی و به همت همکاران سختکوش نیروی انتظامی دستگیر شدند.

 

وی در پایان به ارائه آمار تصادفات برون شهری و درون شهری نیز اشاره داشت و گفت: متاسفانه طی ۶ ماه نخست امسال آمار متوفیان حوادث رانندگی برون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داشته است که این جای نگرانی دارد و می طلبد تا نهاد های دولتی در راستای انتقال کارکنان بومی خود تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

کد خبر 1103877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha