فیلم های کوتاه «پنجگان کوتاه» در استان سمنان اکران می شود

فلاح لاله زاری از اکران پنج فیلم کوتاه پرافتخار سینمای ایران در سال گذشته با عنوان «پنجگان کوتاه» در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» با اشاره به اکران پنج فیلم کوتاه پرافتخار سینمای ایران در سال گذشته با عنوان «پنجگان کوتاه» گفت: این فیلم ها مربوط به گروه نمایشی هنر و تجربه است که در تمامی شهرهای استان سمنان اکران خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان زمان اکران این فیلم ها را ۲۴مهر تا سوم آبان بیان کرد و اظهار داشت: در قالب این برنامه دو شهر سمنان و دامغان نیز به چرخه ملی اکران فیلم های گروه سینمایی هنر و تجربه متصل خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری معاونت هنری و سینمایی و انجمن سینمای جوانان استان سمنان اجرا می شود اظهار داشت: فیلم «ماهکان»به کارگردانی حسام حسینی و عباس حسین زاده، «داغی» به کارگردانی فاطمه محمدی، «سفیدپوش» به کارگردانی رضا فهیمی، «ناطق» به کارگردانی مهرشاد رنجبر و «ذبح» به کارگردانی سامان حسین پور و اکوزند کریمی پنج فیلم منتخب در سینمای هنر و تجربه است که در استان سمنان اکران خواهد شد.

 

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان نیز گفت: همزمان با اکران این فیلم ها ۱۰ کارگاه نیز در شهرهای مختلف استان سمنان برگزار می شود.

 

«سعید خجسته پور» با بیان اینکه این کارگاهها شامل کارگاه پخش بین المللی فیلم کوتاه، کارگردانی فیلم کوتاه، تدوین، فیلم نامه کوتاه، فیلم سازی کم بودجه و طراحی صحنه در فیلم کوتاه است اضافه کرد: در شهرهای سمنان، سرخه، شهمیرزاد، دامغان، شاهرود، میامی و گرمسار برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: فیلم های پنجگان کوتاه نیز در تالار آفتاب سمنان، ارشاد اسلامی سرخه، سالن خورشید شهمیرزاد، مجتمع شهید شاهچراغی دامغان و نیز مجتمع های فرهنگی هنری شهرهای شاهرود و میامی اکران می شود.

کد خبر 1103914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha