غبار روبی مزار شهدای گمنام با حضور اعضای کانون های مساجد ایلام

مزار شهيد گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام به مناسبت ۱۹ مهر ماه سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد با حضور اعضای کانون های مساجد این استان، غبار روبي و عطر افشاني شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مزار شهيد گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام به مناسبت 19 مهر ماه سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کانون هاي فرهنگي و هنري و هنري مساجد، با حضور مدیر ستاد فهما و تنی چند از اعضای کانون‌های مساجد استان غبار روبي و عطر افشاني شد.

 

حجت‌الاسلام «علی چراغی پور» در این  آئین با بیان اینکه امنيت و آسايش امروز جامعه، مرهون خون پاک شهدا است، افزود: تکريم و ياد شهدا و خانواده هاي آنان از مهم ترين وظايف مردم و مسئولان است.

 

وی با بیان اینکه برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در طول سال با پیوست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، گفت: ستاد فهما استان ایلام اجراي برنامه هايي با محوريت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در دستور کار برنامه هاي خود دارد.

 

حجت‌الاسلام چراغی پور اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم يکي از برنامه هاي محوري ستاد فهما این استان در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد و افزود  اين برنامه از سال گذشته آغاز و امسال نيز با محوريت تکريم مادران شهدا با قوت ادامه خواهد داشت.

 

وي در پايان  خاطرنشان کرد: مراسم غبار روبي مزار شهدا امروز به مناسبت فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون هاي مساجد به همت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در سراسر استان برگزار و مديران و اعضاي کانون هاي مساجد با حضور در مزار شهدا با آرمانهاي شهدا تجديد ميثاق خواهند کرد.

کد خبر 1103917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha