مردم اموال سرقتی را خرید نکنند/ سرقت خرد افزایش یافته است

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اهمیت دقت نظر شهروندان نسبت به خرید و فروش گفت: مردم اموال سرقتی را خرید نکنند، برای خرید اقلام مورد نیاز خود ضروری است مدارک را به دقت بررسی کنند و به صورت تلفنی خرید و فروش انجام ندهند و کارت ملی فرد را رویت کنند.

« سرهنگ محمد نادربیگی» با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بیش از چهل طرح اجرایی با هدف پیشگیری از سرقت در سطح استان البرز طرح ریزی و اجرا شده است.

 

رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: مردم اموال سرقتی خرید نکنند برای خرید اقلام مورد نیاز خود ضروری است مدارک را به دقت بررسی کنند و به صورت تلفنی خرید و فروش انجام ندهند و کارت ملی فرد را رویت کنند.

 

وی با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با تاکید بر شعار سال پلیس اگاهی اظهار کرد: پلیس هوشمند امنیت پایدار که در راستای تحقق این امر ، پلیس آگاهی اقدامات بسیار خوب و شاخصی انجام داده است .

 

وی عنوان کرد: پلیس آگاهی تا کنون در راستای این شعار است، اتفاقات اخیری مثل سرقت مسلحانه خیابان شهید بهشتی و سرقت اتوبان اقتدار پلیس که بدون سرنخ شناسایی با کمترین زمان به دستگیری رسید.

 

وی ادامه داد: افراد سارق در کمترین زمان شناسایی می شوند، شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری به سامانه مراجعه کنند و اموالی سرقت شده پیگیری کنند. 

 

رییس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: تمامی سرقت ها برای ما اهمیت دارند، متأسفانه سرقت خرد افزایش پیدا کرده از قبیل سیستم امنیت خودرو یا وسایل با ارزشی که در منزل است. 

 

 

کد خبر 1103918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha