اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره دانش آموزی «آسیب های مواد مخدر» آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری اختتامیه جشنواره دانش آموزی آسیب های مواد مخدر ویژه برگزیدگان دختر و پسر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، نخستین جشنواره دانش آموزی با موضوع آسیب های مواد مخدر ویژه دانش آموزان ابتدایی دختر و پسر مدارس در آران و بیدگل برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این جشنواره که با همکاری ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری آران و بیدگل برگزار شد ، تعداد ۴۰۰ اثر در قالب نقاشی از دانش آموزان آران و بیدگل دریافت شد .

 

سرهنگ محمدی ادامه داد:  پس از داوری آثار از سوی اداره آموزش و پرورش ، آثار ارسالی ۱۱۰ دانش آموز به عنوان برگزیده  انتخاب و معرفی شد که ۵۶ اثر از دانش آموزان دختر و ۵۴ اثر از دانش آموزان پسر مدارس ابتدایی شهرستان آران و بیدگل بود.

 

فرمانده انتظامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: اختتامیه این جشنواره همراه با اهدای جوایز برگزیدگان در دو روز برگزار خواهد شد که برگزیدگان دختر ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۸:۳۰ در کانون  شهید عربیان و برگزیدگان پسر ۲۱ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ در کانون بنی طبا تجلیل خواهند شد.

 

علاقه مندان برای مشاهده اسامی برگزیدگان این جشنواره «اینجا» کلیک کنند.

کد خبر 1103929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha