دغدغه مسؤلان اجرایی باید اخلاق و معنویت باشد

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه دغدغه مسؤلان اجرایی باید اخلاق و معنویت باشد، بر ضرورت فراهم کردن بسترها در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (دوشنبه ۱۹ مهر) در نشست قرارگاه فرهنگی شهرستان جهرم، گفت: از محورهای هفت گانه گام دوم انقلاب، معنویت و اخلاق است.

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر سخنان رهبری انقلاب مبنی بر اینکه بسط معنویت و اخلاق با کار جهادی لازم است اما کافی نیست، افزود: رهبری فرمودند اگر حکومتی باشد که دغدغه آن اخلاق و معنویت نباشد هر چند کار جهادی در آن انجام شود اما به جایی نمی رسد.

 

وی با اشاره به اینکه دغدغه مسؤلان اجرایی باید اخلاق و معنویت باشد، بر ضرورت فراهم کردن بسترها در این زمینه تاکید کرد.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه کمک دولت ها برای بسط معنویت و اخلاق بسیار مهم است، عنوان کرد: شاید از بزرگترین منکرات در جهرم این باشد که عزل و نصب ها سیاسی انجام می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه فعالان اجتماعی باید در انتصاب افراد دخالت داشته باشند، تصریح کرد: با معرفی افراد توانمند در انتصاب مدیرانی که به حیطه کاری ما مربوط می شود ورود کنیم.

 

امام جمعه جهرم همچنین به مسئله بد حجابی نیز اشاره کرد و با اشاره به سخن رهبری انقلاب که مسئله بد حجابی باید به دست بانوان حل شود، گفت: در صورتی که در این زمینه بانوان پای کار آمده و برنامه دهند ما نیز از آنها حمایت کرده و کمک می کنیم.

 

کد خبر 1103955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha