کلنگ احداث مسکن مددجویی در روستای صفرآباد ساری به زمین زده شد

حجت الاسلام عالیشاه از آغاز عملیات احداث مسکن مددجویی در روستای صفرآباد ساری خبر داد وگفت: خانه مددجویی که کمیته امداد احداث می کند به مساحت ۵۰ - ۶۰ متراست که با مشارکت خیران و بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۹مهر) در مراسم کلنگ‌زنی مسکن مددجویان کمیته امداد منطقه ۲شهرستان ساری در صفرآباد، اظهار کرد: این بحث در تمام شهرستان‌ها آغاز شده و باعث افتخار است علاوه بر کمک‌های عمرانی در حوزه فرهنگی و اشتغال باید ورود پیدا کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه هر جایی که جهاد باشد وحدت موج می‌زند، افزود: همدلی بین همکاران ما ثمرات خوبی داشته که کلنگ زنی احداث مسکن مددجویی در روستای صفرآباد یکی از این ثمرات است.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: برای ساخت مسکن های مددجویی در شهرستان‌ها ۱۸۰ روز فرصت به بانیان امر در شهرستان‌ها می‌دهیم، بخشی از کار بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، امیدواریم شاهد کمک‌های مردمی باشیم تا در آینده خیلی نزدیک برای افتتاح این ساختمان‌ها در همین مکان حاضر شویم.

 

وی گفت: خانه مددجویی که کمیته امداد احداث می کند به مساحت ۵۰ - ۶۰ متراست که با مشارکت خیران و بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران انجام می شود.

کد خبر 1103969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha