دولت سیزدهم برای خدمتگزاری به مردم روی کار آمده است

وحیدی خدمت به مردم ایران با قبول مسئولیت در بدنه نظام را مهم خواند و گفت: دولت سیزدهم با اراده الهی و خواست مردم در جایگاه خدمتگزاری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، وزیر کشور شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران زنجان اظهار کرد: در راستای منحرف کردن کشور از مسیر درست  توطئه‌های فرهنگی، اجتماعی، جنگ رسانه‌ای و اقتصادی بسیاری برعلیه نظام شکل گرفته است.

 

احمد وحیدی با بیان اینکه مردم ایران همواره در برابر این توطئه ها ایستادگی می کنند، گفت: در این راه شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است.

 

وزیر کشور به تلاش دشمنان نظام برای به زانو درآوردن ملت ایران اشاره کرد و گفت: شکست مذبوحانه دشمن در جبهه امنیت و سیاست موجب شد تا دشمن تلاش کند از طریق فشار اقتصادی مردم را به زانو درآورد ولی مردم با حضور در پای صندوق های رای اجازه دخالت بیگانه را نداد.

 

وی خدمت به مردم ایران با قبول مسئولیت در بدنه نظام را مهم خواند و گفت: دولت سیزدهم با اراده الهی و خواست مردم در جایگاه خدمتگزاری قرار دارد.

 

وحیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پایتخت شور و شعور حسینی گفت: امیدواریم با حضور استاندار زنجان شاهد تغییرات و تحولات اساسی باشیم.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه توسعه استان به همت مسئولان شدنی است، گفت: امروز به کوری دشمنان در نقطه جهش قرار داریم و باید برای داشتن دولت اسلامی تلاش کنیم.

 

وی با تاکید براینکه در دولت اسلامی بیکاری و تعطیلی نداریم، گفت: در دولت اسلامی بهره‌وری بالاست و منابع طبیعی زایل نشده و اسراف و تبذیر وجود ندارد و ارزش‌ها در آن حرف نخست را می‌زند.

 

کد خبر 1104012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha