تنها راه جذب جوانان به مساجد تقویت کانون های فرهنگی هنری است

حجت الاسلام محمدی تنها راه جذب جوانان به مساجد را تقویت کانون های فرهنگی هنری عنوان کرد و گفت: ثمره تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، رشد و پرورش جوانان در حوزه فرهنگ می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «علی محمدی» امروز (سه شنبه ۲۰ مهر) در نشست با ارکان کانون فرهنگی هنری مفتح الابواب که به مناسبت ۱۹ مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد، اظهار داشت: آبادانی مسجد فقط ساخت و ساز مسجد نیست، بلکه انجام کار فرهنگی در مسجد که کانون در ابعاد فرهنگی و هنری نقش کلیدی دارد.

 

امام جمعه وردنجان بابیان اینکه خوش رویی نقش مهمی در جذب نسل جوان به مسجد دارد افزود: برگزاری برنامه مختلف و متنوع از دیگر راه های حضور جوانان به مسجد است.

 

وی ابراز کرد: با تاکید بر اینکه تقویت کانون های فرهنگی هنری یکی از بهترین راه ها برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است، گفت: ارکان کانون ها باید راه های پرجاذبه را پیدا کنند و با استفاده از آن نوجوانان و جوانان را به سوی مسجد هدایت کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «احمد رفیعی وردنجانی»، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مفتح الابواب مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) گزارشی از روند فعالیت های کانون را ارائه کرد و نظرات هیئت امنا مسجد و ارکان کانون برای فعالیت بهتر و بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

خاطرنشان می شود: در شهر وردنجان تاکنون هفت باب کانون فرهنگی هنری شامل: حضرت فاطمه الزهرا (س)، کوثر، مشکات، زائرین، ولایت عشق، مفتح الابواب، سفیران امید، تاسیس شده و مشغول فعالیت هستند.

 

گفتنی است: کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) وردنجان، با کسب ۱۵ هزار و ۹۸۶ امتیاز رتبه اول را از بین کانون های فرهنگی هنری شهرستان بن به خود اختصاص داده است.

 

کد خبر 1104022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha