دومین جشنواره «هنرمندان دوستدار کتاب» در خراسان شمالی برگزار می شود

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری دومین جشنواره هنرمندان دوستدار کتاب همرمان با هفته کتاب و کتابخوانی در استان خبر داد.

«رضا رضایی» از برگزاری دومین جشنواره هنرمندان دوستدار کتاب در خراسان شمالی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از جمله بخش های این جشنواره گلیم و قالی بافی، نقاشی روی پارچه و کاغذ، کار با سفال و سازه‌های چوبی، عروسک بافی و بخش آزاد است.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، برداشت هنرمندان از کتاب «سلام آقا سید» و دیگر کتاب منتشر شده در زمینه «دفاع مقدس» و «روستاهای برتر در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی» را از بخش های ویژه این جشنواره عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس بجنورد حدفاصل میدان کارگر و شهید، کوچه شهید محمدی (اوقاف)، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، کدپستی ۹۴۱۴۸۶۶۴۸۷ ارسال کنند، گفت: هنرمندان  می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۵۸۸۵۶۳۶۷ تماس حاصل کنند.

 

رضایی اظهارداشت: آیین پایانی دومین جشنواره هنرمندان دوستدار کتاب خراسان شمالی روز جمعه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن ورزشی روستای ارکان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1104047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha