بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به کانون‌های مساجد برای همه مسئولان حجت است

جوروند ضمن گراميداشت ۱۹ مهر و بيانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: اين بيانات اوج تسلط معظم له بر نهادهای فرهنگی و وظايف آنان است.

«محمد جوروند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به سالروز بیانات مقام معظم رهبری در جمع طلاب و روحانیون خراسان شمالی اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد برای همه مسئولان حجت است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون‌های مساجد اوج تسلط معظم له بر نهادهای فرهنگی و وظایف آنان است افزود: باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در همه مسائل به ویژه حوزه‌های فرهنگی و دینی توجه شود.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امروز باید در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان با سلاح علم، اخلاص و عمل به خوبی به وظایف خود که همان حفظ دست آوردهای انقلاب اسلامی عمل کنند.

 

جوروند با اشاره به عملکرد کانون‌های مساجد در دوران کرونایی تصریح کرد: کانون‌های مساجد در کمک به کادر درمان، برپایی وبینارها و مسابقات قرآنی و کتابخوانی، مسابقات ورزشی و برگزاری مجالس بصیرت‌افزایی در سطح محلات با محوریت مساجد و همکاری پایگاه‌های بسیج نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

 

کد خبر 1104050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha