سیره و زندگانی شهدا را الگوی خود قراردهیم

حجت الاسلام نجف زاده با بیان اینکه شهدا در این دنیا تجارت کردند و بی شک سود فراوان بردند گفت: باید سیره و زندگانی شهدا را الگوی زندگانی خود قرار دهیم.‌

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام «روح الله نجف زاده» در دیدار با خانواده شهیدان احمد پناهی در راستای اجرای طرح شکوه مادری با تأکید برضرورت زنده نگه داشتن نام شهدا گفت: باید هرچه در توان داریم به کار گیریم تا فرهنگ ایثار و منش شهدا به نسل جوان منتقل شود.

 

معاون فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: شهدای ما با تقدیم خون خود امنیت وآسایش را برای ما به ارمغان آوردند و در حال حاضر هم باید قدر دان خانواده های این شهدا باشیم که  جگر گوشه های خود را برای دفاع از نظام وانقلاب به میدان جنگ فرستادند.

 

وی با بیان اینکه امروز باید مجاهدت کسانی که در دفاع از مرزهای ایران اسلامی، حماسه‌هایی را آفریدند و نه تاریخ این مرز و بوم بلکه در همیشه تاریخ دنیا سبب سربلندی و افتخار ایران و ایرانی شدند به نسل جوان شناسانده شونداضافه کرد: ما وظیفه داریم که برای دفاع از ارزشها و حفظ آرمان های شهدا و انقلاب در میدان باشیم.

 

حجت الاسلام نجف زاده عمل به وصیت شهدا را بهترین راه گرامی داشت مقام آنها  دانست وتاکید کرد: همه باید وصیت نامه شهدا را بخوانیم و به آن عمل کنیم چرا که شهدا در وصیت نامه‌های خود ما را به پایبندی به ولایت سفارش کرده‌اند از سوی دیگر باید دانست که همه ما عزت، اقتدار و امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فکر و منطق شهیدان مورد توجه و الگو قرار گیرد.

 

معاون فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد:شهدا برگردن مردم حق دارند و باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز لازم است که راه و منش شهدا به عنوان الگو سرلوحه همه امور ما قرار گیرد و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از گذشته ترویج یابد.

 

کد خبر 1104102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha