مجلس افرایش قبوض برق مشترکین را پیگیری کند

دلخوش اباتری با بیان اینکه هزینه برق مردم پنج تا شش برابر افزایش پیدا کرده است گفت: مجلس و کمیسیون‌های مربوطه باید این موضوع را به شکل جدید پیگیری کنند.

«سید کاظم دلخوش اباتری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم وزارت نیرو در مورد افراد و مشترکانی که می‌گویند برق زیادی مصرف کرده‌اند موارد و حرف‌های اشتباهی را در رسانه ملی مطرح کرده است.

 

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه وزارت نیرو در اعمال تعرفه‌های برق به مناطق مختلف کشور نگاه و توجه نکرده است ابراز داشت: در حال حاضر هزینه برق مردم و مشترکان خانگی حتی تا پنج و شش برابر اضافه شده است.

 

دلخوش اباتری ورود کمیسیون اصل 90 و کمیسیون انرژی مجلس به موضوع تعرفه‌های برق خاصه مشترکان خانگی را خواستار شد و تصریح کرد: نمایندگان عضو این کمیسیون‌ها برای حمایت از مردم باید این مورد را به دقت و با جدیت مورد بررسی قرار دهند. 

 

وی با تاکید بر اینکه وزیر نیرو به علت مشکلات ایجاد شده به ویژه در بحث تعرفه‌های برق باید پاسخگو باشد اذعان کرد: باید حق مردم به خصوص مردم شمال کشور توسط مجلس به عنوان خانه ملک مورد پیگیری قرار گیرد تا حقی از آنان ضایع نگردد.

 

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در بخش دیگری ادامه داد: امسال شاهد بودیم که به علت استفاده زیاد از امکانات استخراج در مزارع رمزارز اختلالاتی در حوزه برق ایجاد شد که به موجب آن صنعت، زندگی و کسب و کارهای مردم آسیب دید.

 

نماینده مردم شهرستان‌ صومعه‌سرا در مجلس با اشاره به اینکه هر روز قیمت ارزاق عمومی چندین برابر افزایش پیدا می کند خاطرنشان کرد: باید این موضوع روشن شود که چرا وزارت نیرو در ابتدای فعالیت دولت قیمت برق را تا این اندازه افزایش داده است.


 

کد خبر 1104125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha