تعرفه‌های برق کمرشکن است

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون تعرفه‌های برق کمرشکن است و افزایش تعرفه‌ها در حالی صورت گرفته که گاه در برخی مناطق حوزه انتخابیه‌ام بیش از ۷ ساعت قطعی برق وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،در  ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه (20مهر)مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در زمان بررسی بودجه 1400 اعضای کمیسیون بهداشت اصرار داشتند که ارز 4200 برای دارو باقی بماند اما در شرایط کنونی داروهای ضروری همچون سرم در بازار پیدا نمی‌شود بنابراین انتظار داریم وزیر بهداشت بر این بازار نظارت دقیقی داشته باشد و دیوان محاسبات نیز برای ساماندهی این بخش ورود کند چرا که مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون تعرفه‌های برق کمرشکن است و افزایش تعرفه‌ها در حالی صورت گرفته که گاه در برخی مناطق حوزه انتخابیه‌ام بیش از 7 ساعت قطعی برق وجود داشته است ضمن اینکه در پی اعتراض مردم گفته شده که در قالب تقسیط بپردازند در حالی که آنها از توانایی مالی لازم برای تحقق این امر برخوردار نیستند.

وی بیان کرد: مردم از آقای رئیسی و دولت انتظار دارند که مسائل اساسی روز مردم را درک کنند ضمن اینکه همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی غصه‌دار وضعیت مردم هستند، ما هم باید به عنوان خادمان آنها در مجلس این مسائل را دنبال کنیم.

کد خبر 1104143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha