تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله فعالیت ها و برنامه های ستاد اقامه نماز

زرهانی گفت:سند چشم انداز ۲۰ ساله فعالیت ها و برنامه های ستاد اقامه نماز با همت حوزویان، دانشگاهیان و مدیران و دست اندرکاران نماز در حال تدوین است که انشالله تا پایان سال مصوب و به تمام دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، گردهمایی آموزشی و توجیهی مدیران و کارشناسان برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی با حضور دکتر سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز، اصلان زاده معاون وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت ارتباطات، سید علی مهدیان معاون نظارت و ارزیابی، منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش، حجت الاسلام قلیان دبیر شورای اقامه نماز وزارت ارتباطات و جمعی از مدیران صبح روز دوشنبه ۱۹ مهرماه به صورت مجازی در ساختمان وزارت ارتباطات برگزار شد.

 

دکتر «سید احمد زرهانی» ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خوب در حوزه نماز وزارت ارتباطات به تبیین اصول، سیاست ها و رویکردها ستاد اقامه نماز، مجمع خیرین مسجدساز و بنیاد حضرت مهدی (عج) پرداخت.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی مسئله مهمی است که باید در برنامه ها و تصمیمات افق بلند مدت را در نظر بگیریم‌.

 

زرهانی با اشاره به تدوین سند ۲۰ ساله نماز افزود: سند چشم انداز ۲۰ ساله فعالیت ها و برنامه های ستاد اقامه نماز با همت حوزویان، دانشگاهیان و مدیران و دست اندرکاران نماز در حال تدوین است که انشالله تا پایان سال مصوب و به تمام دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به تدوین سند استانی نماز توضیح داد: در افق بلند مدت می بایست سند استانی نماز با همت و مشارکت امام جمعه و نماینده ولی فقیه، استاندار، روحانیون، دانشگاهیان و سایر مفاخر استان تدوین، مصوب و به اجرا در آید.

 

سید احمد زرهانی بیان کرد: قلمرو فعالیت های ستاد اقامه نماز کشور هر سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه می باشد که وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم از قوه مجریه تاثیر گذاری بیشتری برای نسل نو و آینده دار جمهوری اسلامی می باشد.

 

وی اظهار داشت: تجهیز و توسعه نمازخانه های بین راهی، مساجد شهرک های جدید در برنامه های ستاد اقامه نماز کشور می باشد.

 

زرهانی تصریح کرد: با همت مدیران و مسوولین استانی ستاد اقامه نماز را تمام شهرستان ها امتداد خواهیم داد.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: الحمدالله در سراسر کشور دلسوزان انقلاب اسلامی برای اقامه نماز و ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز پای کار ایستاده اند.

وی گفت: شورای اقامه نماز استان ها که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر مدیران ارشد استان هرساله چندین جلسه تشکیل می شود؛ حکم قوه مقننه ستاد اقامه نماز را در استان دارد که نباید از این ظرفیت عظیم غافل شد‌.

 

زرهانی ادامه داد: هدف ستاد اقامه نماز کشور از نظارت و ارزیابی ارشاد و اصلاح و توسعه گردش کار می باشد.

 

مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز در ادامه بیان کرد: در حالی که هنوز اطلاعیه رسمی مبنی بر کمک خیرین به مسجد ساز کشور با محوریت ساخت، تجهیز و توسعه مساجد مناطق محروم نشده است؛ ولی خیرین پای کار هستند و سالانه مبالغی رو به حساب های مجمع خیرین مسجد ساز کشور واریز می نمایند که همکاران ما با شناسایی این مساجد نیازمند در سراسر کشور کمک می کنند.

 

در پایان جلسه پرسش و پاسخ مدیران و کارشناسان با قائم مقام، معاونین و مدیران ستاد اقامه نماز کشور صورت گرفت.

 

کد خبر 1104193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha