مجوز فعالیت یک کانون تبلیغاتی در جنوب کرمان صادر شد

حسین اسحاقی گفت: مجوز فعالیت یک کانون آگهی و تبلیغاتی در جنوب کرمان صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین اسحاقی» گفت: مجوز فعالیت یک کانون آگهی و تبلیغاتی در جنوب کرمان صادر شد.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در تشریح این خبر، گفت: مجوز فعالیت کانون نگین خاورمیانه در رسته خدمات رسانه- رسانه های محیطی و خدمات رسانه – رسانه های چاپی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی عادل گروهی با گستره فعالیت در شهرستان جیرفت صادر شد.


وی تصریح کرد: رعایت کلیه مقررات و ضوابط آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی، تهیه و تجهیز امکانات و نیروی انسانی و محل مناسب جهت فعالیت ها در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی، انتخاب نام مناسب پس از راه اندازی و ارائه گزارش کار مکتوب و مصور از سوی کانون از موارد صدور پروانه به شمار می آید.


اسحاقی با بیان این مطلب که مدت زمان مجوز فعالیت این کانون ها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یک تا پنج سال است و پس از موعد مقرر باید نسبت به تمدید مجوز اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در سال جاری سه مورد تمدید مجوز از سوی این اداره کل انجام گرفته است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که  46 کانون تبلیغاتی فعال در جنوب کرمان فعالیت می کنند، ابراز کرد: چندین مورد درخواست مجوز راه اندازی کانون های آگهی و تبلیغاتی نیز در حال بررسی است.


وی با بیان این مطلب که تخطی هر کانون از قوانین و مقررات موجب معلق یا باطل شدن مجوزهای آن می شود، خاطرنشان کرد: هر کانون مجاز به انتخاب یک رسته و دو زیر رسته است و باید برابر با رسته های انتخاب شده فعالیت کند.


اسحاقی از نظارت این اداره کل بر نحوه فعالیت کانون های تبلیغاتی در استان خبر داد و گفت: مجوز کانون های آگهی و تبلیغاتی غیر فعال لغو می شوند.

کد خبر 1104202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha