مطالبات مردم از سوی نمایندگان پیگیری شود

حجت الاسلام آروانی، بر ضرورت پیگیری مطالبات مردم از سوی نمایندگان تأکید کرد و گفت: تحقق مطالبات اصلی مردم سبب تحول اساسی در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «حسن آروانی»،امروز(20مهر)، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، نماینده مجلس خبرگان، خواستار استفاده حداکثری از سفر ریاست جمهوری به استان شد.

 

امام جمعه کوهنانی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت و توابع آن به عنوان یکی از محروم ترین شهرستان های استان باید به صورت ویژه دیده شوند، افزود: حضور شخص رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور و وزرا در شهرستان و بخش های تابعه از انتظارات مردم است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است با تحقق مطالبات اصلی مردم تحول اساسی در شهرستان ایجاد شود.

 

حجت الاسلام آروانی مهم ترین مطالبات مردم کوهنانی را پمپاژ آب از سیمره، احداث سد خسروآباد، خروج از بن بست از طریق رودبار و اتصال به ایلام  عنوان کرد.

 

وی در ادامه از حضور کم رنگ برخی مدیران شهرستان در کوهنانی انتقاد کرد و اوضاع جاده مناطق وزکور و رودبار را اسفناک دانست که نیامند توجه ویژه است.

 

امام جمعه کوهنانی با اشاره به ظرفیت بزرگترین انارستان متمرکز کشور در این بخش، خواستار توجه به مشکلات مطالبات آنها و نتیجه بخش بودن سفرها و پیگیری های نماینده مجلس شد.

کد خبر 1104225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha