۵۵ درصد دانش آموزان متوسطه واکسینه شدند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تاکنون ۵۵ درصد از دانش آموزان دوره متوسطه این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

«مهدی مودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: تاکنون 55 درصد از جمعیت 77 هزار نفری دانش آموزان دوره متوسطه استان، دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تلاش داریم تا ۲۰ مهرماه سال جاری تمامی دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال یک نوبت واکسن کرونا را دریافت کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: اکنون بیش از 90 درصد از فرهنگیان استان هم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و از این قشر انتظار می رود تا سریع تر نسبت به مراجعه به مراکز واکسیناسیون و دریافت واکسن اقدام کنند.

 

مودی خاطرنشان کرد: سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت قرار دارد از این رو واکسینه شدن تمامی فرهنگیان در فرصت باقی مانده تا 20 مهرماه، ضروری است.

 

وی با تاکید بر اینکه واکسینه شدن معلمان و دانش آموزان در آموزش حضوری با کیفیت نقش مهمی دارد، گفت: اولویت اصلی ما حضوری کردن آموزش است و امید می رود با آموزش حضوری مشکلات و عقب ماندگی ها در زمینه آموزش جبران شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: رویکرد آموزش و پرورش تحقق آموزش حضوری به صورت تدریجی است و در این زمینه واکسیناسیون علیه کرونا دغدغه ها را کاهش می دهد.

 

کد خبر 1104236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha