فعالیت کتابخانه های عمومی کاشان در جشنواره کتابخوانی رضوی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان از فعالیت کتابخانه های عمومی این شهرستان در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

زینب سادات واسعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان افزود: این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) در حال برگزاری است.

 

واسعی ادامه داد: در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان افزود: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» در بستر الکترونیک برگزار می‌شود. علاقه‌ مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی یا خانوادگی در جشنواره شرکت کنند.


واسعی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱ آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین برای دریافت فایل منابع به آدرس‌ www.samakpl.ir مراجعه و یا به منظور دریافت امانی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند.

کد خبر 1104256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha