تکمیل پروژه صحن صاحب الزمان(عج) در آستان مقدس عسکریین

آستان مقدس عسکریین از تکمیل پروژه صحن صاحب الزمان(عج) برای برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد.

فاطمه دوستدار

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری العسکریین، بخش تعمیر و نگهداری مهندسی آستان مقدس عسکریین اعلام کرد: پروژه صحن صاحب الزمان(عج) برای استراحت زایران به پایان رسیده است و برای مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) که مصادف با هشتم ربیع الاول است، آماده می شود.

 

احمد داود سلمان، رئیس این بخش گفت: بخش تعمیر و نگهداری مهندسی آستان مقدس عسکریین(ع)  برنامه ویژه ای برای زیارت امام حسن عسکری(ع) تدوین کرده است که تکمیل مراحل باقی مانده از پروژه شمالی صاحب الزمان(عج)، سنگفرش کردن با مقرنس، ساخت بوستان، گذاشتن مخازن و ساخت راهرو برای تسهیل در تردد زایران و جریان حرکت شان، پوشاندن جاده باب المهدی(عج) تا انتهای مجتمع مسکونی خدام و آغاز باب المراد و نصب واحدهای بهداشتی سیار با تکمیل کارهای ثانویه از جمله این برنامه است.

 

سلمان افزود: هماهنگی با عتبات مقدس و تعدادی از اداره های دولتی برای تکمیل آستان مقدس عسکریین برای کمک به منظور کاهش ازدحام زایران انجام گرفته است.

 

وی ادامه داد: کارکنان این بخش به بازرسی دوره ای از پله های برقی برای واحدهای بهداشتی بیرونی و نیمکت های چوبی مخصوص نشستن و پروژه های دیگر  مانند اتاق های بازرسی که به زایران کمک می کند، اقدام می کند. این بازرسی با هماهنگی سایر بخش های پشیبانی و آماده سازی این بخش برای ارایه خدمات لازم هنگام نیاز به تعمیر دوره ای و شرایط اضطراری انجام می شود.

کد خبر 1104279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha