برگزاری نمایشگاه های تخصصی تولید داخلی در شیراز با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری

موسوی گفت: ۲ نمایشگاه تخصصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس با هدف عمل به فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص منع واردات لوازم خانگی خارجی و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (سه شنبه 20 مهر) در آئین گشایش 2 نمایشگاه تخصصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس  گفت: امروز شاهد آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان هستیم.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: برگزاری این نمایشگاه ها در راستای فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص منع واردات لوازم خانگی خارجی و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی در در مدت کوتاهی برنامه ریزی شد.

وی اضافه کرد: بیش از 60 شرکت و برند برتر تولید محصولات داخلی در این نمایشگاه ها حضور دارند و سالن «حافظ» شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به بیست و دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اختصاص داده شده است.

موسوی اعلام کرد: 45 درصد مشارکت کنندگان نمایشگاه لوازم خانگی از استان فارس و سایر آنها از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و زنجان هستند.

وی ادامه داد: سالن های «بهار» و «سرو» به دومین نمایشگاه تخصصی صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها اختصاص دارد و بازدید از این نمایشگاه ها صرفا با دریافت بلیت از وب سایت www.farsfair.ir و به صورت رایگان امکان پذیر است و نمایشگاه ها تا 23 مهر دایر بوده و از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

موسوی از تزریق واکسن کرونا در نمایشگاه بین المللی فارس خبر داد و گفت: پایگاه واکسیناسیون نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» فعال است و افراد با همراه داشتن کارت ملی خود و مراجعه به سالن ملاصدرا می توانند واکسن کرونا تزریق کنند.

کد خبر 1104285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha