کیفیت آب شرب را با رفع مشکلات موجود ارتقا دهیم

خلیلیان با اشاره به مشکلات آب شرب در شهرستان‌ها و مناطق روستایی استان گفت: مقرر شد تا هفته آینده آبفا گزارشی از رفع اشکالات موجود ارائه دهد و ما بتوانیم در شاخص‌هایی که نشان دهنده بهبود کیفیت آب شرب است شاهد ارتقای کیفیت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (سه‌شنبه ۲۰ مهر) در پایان نشست شورای سلامت خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از مشکلات موجود در چهار شاخص در زمینه کیفیت آب شرب ارائه شد.

 

استاندار خوزستان افزود: از جمله بحث کدورت آب بود و بحث بار میکروبی آب و موارد دیگر از نظر میزان کلری که در آب وجود دارد که برای هر یک از این موارد شاخص استاندارد وجود دارد.

 

وی اضافه کرد: از طرف دیگر دستگاه‌های متولی مشکلات موجود در شهرستان‌ها و مناطق روستایی را احصا کرده بودند و قرار شد یک تقسیم کار انجام شود و تا هفته آینده آبفا گزارشی از رفع اشکالات موجود ارائه دهد و ما بتوانیم در شاخص‌هایی که نشان دهنده بهبود کیفیت آب شرب است شاهد ارتقای کیفیت باشیم.

 

خلیلیان تصریح کرد: از طرف دیگر یک اختلافی در خصوص دستگاه تصفیه آب آغاجاری میان سازمان آب و برق و آبفا وجود داشت که قرار شد ظرف یک هفته اشکالاتی موجود برطرف و اگر هم استانداردهایی مورد نیاز است رعایت و تحویل انجام شود.

 

کد خبر 1104303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha