افتتاح چهلمین جشنواره فرهنگی وهنری «فردا» با ۸۰  رشته در لنده

آئین افتتاح چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» همزمان با بزرگداشت روز حافظ و حضور مسئولان در دبیرستان خدیجه کبری (س)شهر لنده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین افتتاح چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» امروز (۲۰ مهر ماه) همزمان با بزرگداشت روز حافظ با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول بسیج فرهنگیان و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده در دبیرستان خدیجه کبری (س) شهر لنده برگزار شد.

 

«اصغر محمدی» در این آئین با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: این جشنواره در راستای خلاقیت و مهارت افزایی دانش آموزان و برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان همه ساله برگزار می شود.
 

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده افزود: این جشنوراه تحت عنوان «فردا» در بیش از ٨٠ رشته فرهنگی و هنری در مدارس سراسر کشور به طور همزمان برگزار می شود.
 

وی ادامه داد: برگزیدگان دوره ابتدایی تا سطح منطقه مورد تشویق قرار می گیرند و مقطع متوسطه اول در سطح استان و متوسطه دوم در سطح ملی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 

محمدی یادآور شد: سال گذشته دو نفر از دانش آموزان شهرستان لنده در سطح ملی رتبه های برتر داشتند و دو نفر از فرهنگیان شهرستان نیز در این جشنواره نیز نقام ملی را کسب کردند.
 

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: مستندسازی و توانمندسازی، شناخت فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس، معرفی توانمندی فرهنگیان، تقویت روحیه خودباوری برای معرفی استعدادهای درخشان در مدارس از جمله اهداف عالی این جشنواره است.
 

وی گفت: برگزاری جشنواره «علمدار» با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در مدارس در حوزه های مختلف نیز در حال برگزاری است.

کد خبر 1104335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha