نیازمند حمایت  جهت راه‌اندازی کارگاه‌هایی ویژه بانوان هستیم

صدری گفت: انجمن حمایت از بانوان آینده نگر در نظر دارد باتوجه به ظرفیت عبادوزی در میان بانوان خوزستان کارگاه بزرگ تولیدی و عبادوزی را راه اندازی کند، این کارگاه بازار بسیار خوبی در کشور و حتی کشورهای همسایه خواهد داشت.

«سمیرا صدری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: یکی از مهمترین معضلات جامعه بیکاری است در کنار این مشکل مهم بیکاری زنان بدسرپرست یا خودسرپرست نیز وجود دارد که این خود یکی از معضلات بسیار مهم جامعه به شمار می آید.

 

رئیس انجمن حمایت از بانوان آینده نگر با بیان اینکه از کارگاه های اشتغالزایی بانوان حمایت شود افزود: یکی از مهمترین خواسته بانوان دادن تسهیلات برای راه اندازی کارگاه ها و تولیدی ها است که متاسفانه سخت گیری های بسیاری برای دادن تسهیلات توسط مسئولی صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: انجمن حمایت از بانوان آینده نگر در نظر دارد باتوجه به ظرفیتی که برای عبادوزی در میان بانوان خوزستان وجود دارد کارگاه بزرگ تولیدی و عبادوزی را راه اندازی کند، این کارگاه بازار بسیار خوبی در کشور و حتی کشورهای همسایه خواهد داشت.

 

صدری خواستار حمایت مسئولان جهت راه اندازی این کارگاه شد و تصریح کرد: با توجه به شرایط تورم و افزایش قیمت ها برای راه اندازی یک کارگاه که حداقل 50 نفر را از نظر شغل پایدار تامین کند نیازمند پنج میلیارد ریال هستیم که این هزینه را نمی تواند یک شخص تامین کند، اگر مسئولان به صورت تسهیلات کم بهره این هزینه را در اختیار انجمن قرار دهند قطعا در کمتر از یکسال خوزستان قطب عبادوزی کشور خواهد شد.

 

کد خبر 1104337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha