حمایت مسئولان از کانون های فرهنگی هنری می تواند به جذب نوجوانان و جوانان به مساجد کمک کند

احمدی کیا گفت: یکی از مهمترین نیازهای کانون های مساجد حمایت مسئولان جهت برگزاری کلاس ها و همایش های مختلف است، زیرا برگزاری این کلاس ها نتیجه بسیار مطلوبی در جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد دارد.

«علی احمدی کیا» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: اقدامات بسیار مختلفی در کانون آیت الله خامنه ای صورت گرفته که می توان به برگزاری کلاس های مختلف دینی و مذهبی و کلاس های کمک درسی اشاره کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای رامهرمز افزود: یکی از مهمترین نیازهای این کانون حمایت مسئولان جهت برگزاری کلاس ها و همایش های مختلف است، زیرا برگزاری این کلاس ها نتیجه بسیار مطلوبی در جذب نوجوانان به کانون فرهنگی هنری مساجد دارد.

 

وی با بیان اینکه در حد توان از بودجه های فرهنگی دهیاری ها استفاده شده است اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده اگر حمایت مسئولان نیز اضافه شود قطعا تا پایان سال اقدامات بسیار چمشگیری در سطح شهرستان توسط این کانون انجام خواهد شد.

 

احمدی کیا در خصوص برنامه های این کانون عنوان کرد: برگزاری کلاس های درسی، مسابقات ورزشی، از جمله این برنامه ها خواهند بود، در کنار آن تلاش خواهیم کرد تا فعالیت اقتصادی نیز انجام دهیم.

 

کد خبر 1104339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha