قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۳ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد و مجموع قربانیان کرونای استان به ۹۶۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» عصر امروز (۲۰ مهر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 220 بیمار در بیمارستان های استان بستری بوده که 98 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 16 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، 74 هزار و 344 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی یادآور شد: از ۶۲۴ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود.

 

یزدان پناه ادامه داد: همچنین از 359 نمونه رپید تست 25 درصد موارد مثبت و عمدتاً در شهرستان‌های چرام، کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع از عوامل تهدید کننده سلامت جامعه در حال حاضر استف گفت: تا زمانی که تجمعات به خوبی مدیریت نشود، کنترل بیماری سخت خواهد بود.

کد خبر 1104360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha