البرزنشینان را ۲۸ حادثه طبیعی تهدید می کنند

فلاح نژاد با اعلام ۲۸ حادثه طبیعی که البرزنشینان را تهدید می کند گفت: اجرای برنامه های همگانی با هدف آموزش به منظور بالا بردن سطح آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی با بهره برداری از رسانه های مکتوب انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدرضا فلاح نژاد» در جمع خبرنگاران در خصوص حوادث طبیعی که استان البرز را تهدید می کنند گفت: البرزنشینان را ۲۸ حادثه طبیعی تهدید می کنند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: ضروری است طرح های آگاه سازی همگانی و آموزشی در مقابله با حوادث احتمالی طبیعی در البرز اجرایی شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و برپایی مانورهای آمادگی اظهار کرد: اجرای برنامه های همگانی با هدف آموزش به منظور بالا بردن سطح آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی با بهره برداری از رسانه های مکتوب انجام می شود.

 

وی ادامه داد: انفجار گاز در مناطق ماهدشت، کلاک، حیدر آباد که زمینه تخریب واحدهای تجاری و نانوایی ها را ایجاد کرد و پنج فرد جان خود را از دست دادند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: حوادثی اعم از انفجار گاز در کرج با همت مدیریت بحران در حال پیگیری است. 

 

 

کد خبر 1104371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha