آغاز اجرای طرح شمیم خدمت در مرکز افق امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان

با افتتاح کارگاه آموزشی و تولیدی قلم زنی مس و صنایع دستی به مناسبت هفته وقف، طرح شمیم خدمت در مرکز افق امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت هفته وقف و با حضور امام جمعه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از واقفین، کارگاه آموزشی و تولیدی قلم زنی مس و صنایع دستی در مرکز افق امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان افتتاح شد.

 

این کارگاه آموزشی در قالب طرح شمیم خدمت و به منظور اشتغالزایی برای کلیه اقشار بویژه افراد و خانواده های جویای کار و ایجاد اشتغال برای ۶ نفر بصورت پایدار افتتاح شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در حاشیه افتتاح این کارگاه آموزشی اظهار کرد: در استان زنجان 5 مرکز افق در جوار امامزادگان فعالیت می کنند که برنامه های متعددی به جامعه هدف ارائه می کنند.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه هر مرکز افق سالانه موظف به آزادی یک زندانی است، گفت: در راستای اشتغالزایی افراد جویای کار در دهه وقف طرح«شمیم خدمت» در مرکز افق امامزاده سید ابراهیم زنجان اجرایی می شود.

وی افزود: علاوه بر این کارگاه آموزشی به منظور اشتغالزایی زنان سرپرست خانواده سه کارگاه تولیدی پوشاک در کنار امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان راه اندازی و برای 50 نفر از بانوان اشتغالزایی ایجاد شد.

 

          

کد خبر 1104382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha