امحای ۱۴۰۰ کیلو مواد مخدر و روانگردان در مازندران

مظفری از امحای بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردانها در مازندران همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد مظفری» امروز(۲۱مهر) در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته ناجا، اظهار کرد:6 ماهه اول سال جاری بیش از ۳۳۰۰ کیلو انواع مواد مخدر و روانگردانها در استان مازندران کشف شد .

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بیان کرد: مراسم امحاء بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردانها روز پنج شنبه ۲۲ مهر  ماه جاری در شهرستان نکا برگزار خواهد شد .

 

 وی همچنین در ادامه از اقدامات بسیار ارزشمند نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در زمینه کشفیات مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان در استان قدردانی کرد و گفت : نیروی انتظامی پیشگام و پیشتاز مبارزه با مواد مخدر برای ارتقاء امنیت و سلامت جامعه است .

 

مظفری با تاکید براینکه برای مقابله با مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن باید همه دستگاه‌ها پای کار بیایند، اذعان کرد:نیروهای دلاور انتظامی با تلاش شبانه روزی سهم بزرگی در کشف مواد مخدر و روانگردانها و مقابله جدی و فراگیر با قاچاقچیان و سوداگران مرگ دارند.

 

 

وی با اشاره به ضرورت کاهش ۲۵ درصدی نرخ شیوع و مرگ و میر مواد مخدر تا پایان برنامه ششم توسعه، افزود:۶۰ دستگاه و نهاد در این زمینه تکلیف و رسالت دارند و برای تحقق این برنامه همه دستگاهها و نهادها باید به تکالیف خود عمل کنند تا بتوانیم  آسیب های ناشی از مواد افیونی و زیانبار مواد مخدر و اعتیاد را کاهش دهیم.

 

کد خبر 1104419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha