مشارکت سایر خیرین را در حوزه موقوفات فراهم شود

آیت الله دژکام با یادآوری این مطلب سعی شود مشارکت سایر خیرین را در حوزه موقوفات فراهم شود، گفت: کار رسیدگی به نیازمندان به شکل های مختلف و به طور مناسب شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (چهارشنبه 21 مهر) در همایش «یاوران وقف» که در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) شیراز برگزار شد، حدیثی از پیامبر اعظم (ص) آمده است که می فرماید: «هر کس ندای کمک خواهی فردی را بشنود و کمک به او نکند، مسلمان نیست»، گفت: خیرین و واقفین زنده هستند چرا که نامشان به نکویی برده می شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با یادآوری این مطلب سعی شود مشارکت سایر خیرین را در حوزه موقوفات فراهم شود، افزود: کار رسیدگی به نیازمندان به شکل های مختلف و به طور مناسب شکل گیرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه داستانی از زمان حضرت موسی (ع)، تاکید کرد: در آن زمان که قرار بود قحطی بیاید، همه قوم حضرت موسی (ع) خانه ها را با هم یکی کردند ولی مدتی گذشت و قحطی نیامد و نتیجه آن شد که به هم رحم کردند و خدا هم به آنان رحم کرد.

وی با اشاره به اینکه سختی ها به خاطر رحم نکردن به هم، بیشتر می شود، افزود: بناست همه با هم باشیم و اگر این حال کمک رسانی توسعه پیدا کند و اگر چنین شود خدا هم به ما رحم می کند، آنچنان نباشد که در این اوضاع اقتصادی، بگویند فلانی رانت دارد و دلار یارانه ای ویژه فلانی هاست و مردم و دیگران سهم ندارند.

کد خبر 1104435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha