اجبار کردن مردم به واکسن عاقلانه نیست

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجبار کردن مردم به واکسن عاقلانه نیست، گفت: واکسن درمان قطعی محسوب نمی‌شود و عوارض بسیار زیادی در کل دنیا به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، جواد تیک بین در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه (۲۱مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای ضمن گرامیداشت روز حافظ گفت: تذکر من در مورد تزریق واکسن اجباری و دغدغه پدران و مادرانی است این روزها به نمایندگان منتقل می‌شود.

 

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضمن تشکر از وزیر بهداشت که انتقادات زیادی نیز داریم که به موقع اعلام می‌کنیم، باید بگویم اجبار کردن مردم برای واکسن غیرعاقلانه است زیرا واکسن درمان قطعی محسوب نمی‌شود و عوارض بسیار زیادی در کل دنیا به وجود آورده و ابتلا به کرونا بعد از تزریق دو دز واکسن به وفور مشهود است.

 

وی  تاکیدکرد:‌ مجوز تزریق واکسن اضطراری بوده و واکسن کرونا مجوز قطعی دریافت نکرده است،با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توان از انتقال بیماری جلوگیری کرد اما اجبار به تزریق واکسن عقلانی نیست.

 

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت:  تذکر باید در موضوع باشد که این تذکر در دستور کار نبود، بیان موضوع واکسن از تریبون مجلس کار صحیح نیست و قواعد پزشکی خاص خود را دارد

کد خبر 1104457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha