برگزاری ۲۹ کارگاه تخصصی کودک در فصل پاییز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از برگزاری ۲۹ کارگاه تخصصی برای فصل پاییز خبر داد و گفت: ثبت نام در این کارگاه ها از ۲۰ مهرماه آغاز شده است.

«فرهاد آقابیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری ۲۹ کارگاه تخصصی کودک در فصل پاییز خبر داد و اظهارداشت: این کارگاه‌ها زیر نظر انجمن‌های تخصصی و دپارتمان مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آموزش قصه‌گویی و اجرا، نوشتن خلاق، خوشنویسی تحریری و نقاشی خلاق، نقاشی مقدماتی و نجوم، رباتیک، ستاره‌ شناسی مقدماتی و صنایع دستی، معرفی شخصیت، گویندگی و اجرا و تکه چسبانی از جمله کارگاه تخصصی پاییزی کانون در این استان است.

 

وی گفت: کودکان و نوجوانان برای ثبت نام در کارگاه‌ها می توانند به آدرس kanoonnews.ir و پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir  مراجعه کنند.

 

آقابیگی همچنین به برنامه های هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهرماه جاری در 18 مرکز فرهنگی و هنری استان اشاره کرد و افزود: در راستای آشنایی کودکان با مشاغل مختلف، در برنامه‌ای با عنوان شهر در دست بچه‌ها، شماری از کودکان و نوجوانان استان به ادارات و دستگاه‌ها مراجعه کرده و اداره آن را در یک روز بر عهده گرفتند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و شورای شهر مرکز استان از جمله اداراتی است که کودکان و نوجوانان قرار است در آن مدیر شوند.

 

وی اعزام گروه ویژه پیک امید به مناطق روستایی را از جمله برنامه‌های هفته کودک عنوان کرد و گفت: گروه های ویژه پیک امید به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده اعزام شده و برای کودکان برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می کنند.

 

 

کد خبر 1104459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha