رزمایش خدمات رفاهی در منطقه کرامت حصار و کلاک با محوریت محرومیت زدایی برپا می شود

نصرتی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و برپایی رزمایش مواسات و همدلی گفت: رزمایش خدمات رفاهی در منطقه کرامت حصار و کلاک با محوریت محرومیت زدایی برپا می شود.

« سرگرد محمد نصرتی» در خصوص برپایی رزمایش که روز جمعه ۲۳ برگزار می شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: رزمایش خدمات رفاهی در منطقه کرامت حصار و کلاک با محوریت محرومیت زدایی برپا می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) افزود: گروه های جهادی با حضور در مناطق تعریف شده در قالب ۳۰ گروه جهادی اعم از پزشکی و غیرپزشکی خدمت رسانی می کنند

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: در حوزه پزشکی زنان و زایمان، روانشناسی، مشاوره، دندانپزشکی، داروخانه و ... است و در بخش غیرپزشکی مرمت ۵ خانه محروم در منطقه حصار و رنگ آمیزی ۱۴ مدرسه انجام می شود. 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: این دوره پنجمین دوره برپایی رزمایش خدمت رسانی در قالب این گروه های جهادی در سال جاری است که انجام می شود. 

 

گفتنی است، ساختمان منطقه ۱۰ شهرداری حصار کرج و مدرسه کلاک و حصار روز جمعه ۲۳ مکان محوری برپایی این رزمایش است که از ۸ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر میزبان مردمی است که علاقمندان این طرح هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1104476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha