۷۶ درصد دانش‌آموزان فومنی واکسینه شدند

علیزاده گفت: ۷۶ درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه از سنین ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان فومن واکسینه شدند.

«علی علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به اولویت سلامت دانش‌آموزان و معلمان اظهار کرد: 76 درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه از سنین 12 تا 18 سال این شهرستان واکسینه شدند.

 

معاونت آموزشی آموزش و پرورش فومن افزود: از مجموع 6 هزار و 94 دانش‌آموز دوره اول و دوم متوسطه شهرستان، تعداد چهار هزار و 650 دانش‌آموز تا اکنون واکسینه شده‌اند که این روند کماکان ادامه دارد.

 

وی گفت: در مدارس کم جمعیت روستایی باتوجه به میزان فضایی که در اختیار است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی بر اساس دستورالعمل 06 وزارت بهداشت به آموزش و پرورش مدیر مدرسه باید فضا را در زمینه رعایت بهداشت‌، تهویه هوا، کنترل استفاده دانش‌آموزان از ماسک، ضدعفونی محیط و سایر موارد بررسی کند.

 

علیزاده به حضور اولیای دانش‌آموزان به هنگام مراجعه جهت واکسیناسیون فرزندان اشاره و تصریح کرد: گروه سنی 12 تا 18 سال جزو گروه هدف هستند و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان مهر ماه به تدریج واکسیناسیون دانش‌آموزان انجام شود و مدارس به صورت حضوری از آبان ماه به تدریج بر اساس الگوی بازگشایی مدارس و اخذ مجوز کار خود را آغاز کنند.

 

معاونت آموزشی آموزش و پرورش فومن با اشاره به اینکه در طول زمان شیوع بیماری کرونا، در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دانش‌آموزان فرهنگسازی شده است خاطرنشان کرد: برای بازگشایی و حضور حداکثری دانش‌آموزان باید واکسیناسیون انجام شود تا والدین به دور از دغدغه فرزندان خود را راهی مدرسه کنند.

 

کد خبر 1104478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha