حجاب و عفاف که یک دستور دینی است از مسائل مهم و کلیدی جامعه است

حجت الاسلام احمدی، گفت: حجاب و عفاف که یک دستور دینی است از مسائل مهم و کلیدی جامعه ما است و با بسیاری از مسائل پیوند خورده و دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت اسلام قصد دارد به وسیله دستورات الهی قداست و جایگاه انسانیت، انسان‌ها را بالا برده و به کمال برساند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: عفاف و حجاب، از موضوعاتی است که همواره در فرهنگ اسلامی مورد توجه بوده، رعایت آن، آرامش و امنیت فردی را رقم می‌زند و موجب تحکیم بنیان خانواده شده وضمن ایجاد نشاط فردی و اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امام خمینی و مقام معظم رهبری و فرهنگ و آداب و رسوم ملی ایرانی جایگاه رفیعی دارد.


 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: خداوند دستور می‌دهد برای حفظ کرامت انسان‌ها حجاب و عفاف را رعایت کنند و برجستگی‌های بدن خود را بپوشانند و رعایت حجاب و عفاف تنها مخصوص زنان نبوده بلکه خداوند به مردان نیز برای رعایت عفاف و حجاب تذکر می‌دهد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: نهادهای بسیاری درحال فعالیت فرهنگی هستند اما برنامه‌های متفاوت و گوناگون سبب موازی کاری در جامعه شده است و فرهنگ عفاف و حجاب باید به درستی برای نسل جوان تبیین شود و شبه‌ها پاسخ داده شود.

 

 

کد خبر 1104555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha