ویژه برنامه های بزرگداشت ۹ ربیع الاول در کرمان اعلام شد

معاون پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی)کرمان ویژه برنامه های سالروز آغاز زعامت و امامت امام عصر عجل الله تعالی را اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به در پیش بودن نهم ربیع الاول، سالروز آغاز زعامت و امامت امام مهدی عجل الله تعالی از اجرای برنامه های مختلف در سراسر استان و برگزاری مراسم جشن و سرور در این روز خبر داد.

 

 

معاون پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی)کرمان از حضور حجج اسلام کفیل و محمودی به عنوان مبلغان مهدوی طی روزهای نهم و دهم ربیع الاول در کرمان خیر داد و افزود: کارگاه «مهدویت و وحدت تمدن ساز» با همکاری کانون مهدویت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، شنبه و یکشنبه(۲۴ و ۲۵ مهر)برگزار می شود.

 

 

وی موضوعات این کارگاه ها را «ارتباط نماز با مهدویت» و «شاخصه های ازدواج مهدوی و تربیت فرزند منتظر» دانست و افزود: همچنین کارگاه «فرقه های انحارفی و شبهات مهدویت» با حضور حجت الاسلام نصوری، روز دوشنبه به صورت مجازی ربگزار می شود.

 

حجت الاسلام رنجبر چاپ و توزیع یک هزار پوستر دعای امام زمان عجل الله(دعای اللهم ارزقنا توفیق الطاعة و...) تدارک ویژه برنامه هایی با آموزش و پرورش، دانشگاه ها، زندان و... را از دیگر برنامه های ویژه ۹ ربیع الاول اعلام کرد.

 

 

گفتنی است، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)استان کرمان به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(ع) همچنین مسابقه عهدنامه نویسی با آن امام عزیز را برگزار می کند که جهت شرکت در این مسابقه، افراد می توانند عهدنامه خود را در پیام رسان های واتساپ یا ایتا با عنوان عهدنامه و با ذکر مشخصات: نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شغل، شهر محل سکونت تا پایان مهرماه 1400 به شماره 09134951402 ارسال کنند.

 

                                                                 

کد خبر 1104571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha