اشغالگران صهیونیست بیش از ۹هزار درخت را در کرانه باختری قطع کردند

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی سال گذشته بیش از ۹۳۰۰ اصله درخت را در کرانه باختری قطع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی سال گذشته بیش از 9300 اصله درخت را در کرانه باختری قطع کردند.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این کمیته همچنین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید در فصل برداشت زیتون اجازه دهد کشاورزان فلسطینی به راحتی و بدون هیچگونه محدودیتی در اراضی و باغات خود حاضر شوند.
 
این در حالی است که کشاورزان فلسطینی در کرانه باختری با سه چالش اساسی مواجه هستند: نخست محدودیت‌های پیش‌روی کشاورزانی که اراضی آنان پشت دیوار نژادپرستانه و در نزدیکی شهرک‌های صهیونیستی واقع شده است، دوم تشدید حملات و تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه آنان به ویژه در فصل برداشت زیتون و سوم هم آثار و پیامدهای تغییرات آب و هوایی.
 
لازم به ذکر است که شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست نیز در فصل برداشت زیتون همواره کشاورزان فلسطینی را مورد حمله قرار داده و خسارت‌های زیادی به آنان وارد می‌کنند. از ابتدای سال جاری تاکنون نیز شهرک‌نشینان صدها اصله درخت زیتون را قطع کردند.
 
 
کد خبر 1104611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha