حضور دانشجویان از ۱۵ آبان ماه، در دانشگاه

امید، با بیان اینکه تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی از ۱۵ آبان ماه حضوری خواهد شد، گفت: اساتید، دانشجویان، رؤسا و کارکنان مراکز باید هرچه سریع تر نسبت به دریافت واکسیناسیون اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدحسین امید»، امروز(21مهر)، در مراسم آغاز به کار کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی لرستان اظهارداشت: از شنبه ۱۵ آبان ماه کلاس‌های درس دانشجویان مراکز علمی کاربردی حضور می شود.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه مراکز علمی کاربردی متولی آموزش‌های مهارتی هستند، افزود: هدف این مراکز انتقال مهارت و مهارت اموزی بوده و حضور دانشجو در دانشگاه ضروری است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت سه تا چهار هفته باقی مانده تا بازگشایی دانشگاه ها، اساتید، دانشجویان، رؤسا و کارکنان مراکز باید هرچه سریع تر نسبت به دریافت واکسیناسیون اقدام کنند.

 

اجرای طرح آمایش دانشگاه علمی کاربردی

 

امید از اجرای طرح آمایش دانشگاه علمی کاربردی خبر داد و گفت: این طرح آمایش برای پنج ساله آینده تهیه و تدوین شده است و طی یک تا دو ماه آینده برنامه توسعه همه ۳۲ دانشگاه علمی کاربردی بر مبنای طرح آمایش نهایی خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی دوره‌های دانشگاه علمی کاربردی را شغل محور عنوان کرد و گفت: بیش ۷۰ درصد دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند که 20 تا 25 درصد از دانشجویان پیش از ورود به دانشگاه شاغل و بقیه بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه شاغل شده اند.

کد خبر 1104622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha