صدور اسناد مالکیت روستایی در گلستان سرعت می گیرد

حسینی گفت: با توجه به تعیین تکلیف اسناد مالکیت در حوزه اراضی بنیاد علوی، صدور اسناد مالکیت روستایی در سال جاری و سال آینده سرعت می گیرد.

«سید محمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان گفت: امسال به مناسبت نکوداشت روز روستا بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در گلستان به بهره برداری رسید که ۷۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ۵۰ میلیارد تومان از محل مشارکت های مردمی بوده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: همچنین یک هزار واحد مسکونی نوسازی شده واحدهای فرسوده روستایی به بهره برداری رسید.

 

وی بیان کرد: در بخش صدور اسناد مالکیت عملکرد خوبی داشتیم و برای بیش از ۵۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی صدور اسناد انجام شده است.

 

حسینی یادآور شد: با توجه به اینکه اسناد مالکیت در حوزه اراضی بنیاد علوی تعیین تکلیف شده صدور اسناد مالکیت روستایی در سال جاری و سال آینده سرعت می گیرد.


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان به اجرای طرح های هادی روستایی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاخص برخورداری روستاهای استان گلستان از طرح های ۲۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

 

وی شاخص برخورداری شهرستان کردکوی از طرح هادی روستایی را ۸۰ درصد اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای طرح هادی در روستاهای شاخص و طرح هدف گردشگری در اسرع وقت به اتمام برسد.

 

حسینی با تأکید بر اینکه توجه به روستا می تواند به اقتصاد روستایی، تولید و جهش در تولید کمک کند، ابراز داشت: امسال اعتبارات عمرانی دو و نیم درصد بیش از سال های گذشته است و امیدوارم در سال ۱۴۰۰ در بیش از ۳۰۰ روستای گلستان شاهد افزایش طرح هادی باشیم.

 

 

کد خبر 1104696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha