قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۴ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داد و شمار قربانیان استان کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌پناه» عصر امروز (21 مهر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 229 بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که 101 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 74 هزار و 555 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی یادآور شد: از 546 نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 38 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و از 311 نمونه رپید تست 17 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بودند.

 

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: همچنین چنانچه در تجمعات شرکت می‌کنند باید در فضای باز، رعایت فاصله ۱.۵ متر، استفاده از ماسک سه لایه و ماسک پارچه‌ای روی آن و زمان حضور در جلسه حداقل باشد و از مسافرت به استان های مجاور و از تردد در مکان‌های شلوغ و پرخطر خودداری نمایند.

کد خبر 1104709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha