وزارت جهاد کشاورزی خرید تضمینی خرما از باغداران جهرمی را جدی بگیرد

حجت الاسلام مدبر با اشاره به خسارات فراوان به کشاورزان و باغداران شهرستان جهرم گفت: وزارت جهاد کشاورزی خرید تضمینی خرما از باغداران جهرمی را جدی بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (چهارشنبه ۲۱ مهر) در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به پیشینه درخشان شهرستان جهرم در عرصه های مختلف، گفت: مردم جهرم در عرصه کشاورزی تلاشگر بوده به نحوی که از چند صد متری زمین آب را استحصال می کنند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه اکنون وضعیت به گونه ای شده که کشاورزان و باغداران نیازمند کمک هستند، افزود: وزارت جهاد کشاورزی خرید تضمینی خرما از باغداران جهرمی را جدی بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه آفت به درختان وارد شده و سبب بروز آسیب جدی به درختان شده است، خاطرنشان کرد: باید به نحوی از کشاورزان آسیب دیده حمایت شود.

 

امام جمعه جهرم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این شهرستان علاوه بر کشاورزی قطب درمانی بخشی از استان و حتی جنوب کشور است، عنوان کرد: در آمد پزشکان در بخش های دولتی به شدت آسیب دیده و مالیات و کسورات مختلف در حق پزشکان اجحاف است و سبب می شود انگیزه ها کم و فرار پزشکان از بخش دولتی به سمت خصوصی برود.

 

وی در پایان تصریح کرد: بیمارستان جدید جهرم به عنوان یکی از مراکز درمانی بزرگ استان فارس اگر پزشکانی درونش نباشد جز خشت و گل چیزی دیگری نیست.

کد خبر 1104710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha