مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح می شود

جباری گفت: در ماه‌های آینده از شیوه‌های نوین پاسخگویی، صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در بیمه رازی رونمایی می شود و در همین راستا مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی جباری» در مراسم افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد بیان کرد:‌ این مرکز به عنوان اولین مرکز ارتباط شرق کشور شرکت بیمه رازی در شهر مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

 

مدیرعامل شرکت بیمه رازی، ارتباط مستقیم و دو سویه با همراهان شرکت اهم از بیمه‌گران و نمایندگان را جزء اولویت‌های اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی به لحظه بر پایه فناوری‌های به‌روز به بیمه‌گذاران، نمایندگان و همکاران شرکت بیمه رازی جزء اولویت‌های اصلی این شرکت است و در ماه‌های آینده از شیوه‌های نوین پاسخگویی، صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در بیمه رازی رونمایی خواهد شد. 

 

وی تصریح کرد: از این پس همراهان شرکت بیمه رازی که در شرق ایران مستقر هستند، در تماس با مرکز ارتباط رازی به مرکز پاسخگویی 24 ساعته مشهد مقدس متصل خواهند شد و این در حالی است که در روزهای آینده دیگر شهرهای شرق کشور به شبکه مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی متصل خواهند شد.

 

گفتنی است؛ مرکز ارتباط 24 ساعته شرکت بیمه رازی از ابتدای سالجاری با شماره 8287-021 برای ارائه خدمات به لحظه به همراهان شرکت بیمه رازی راه‌اندازی شده و در حال حاضر روزانه بیش از 300 تماس با این مرکز برقرار می‌شود.

کد خبر 1104714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha