برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری (ع) در کانون های مساجد قزوین

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری (ع) در کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در شب و روز شهادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع)، قرائت قرآن و توزیع بسته های معیشتی و غذای نذری از جمله برنامه هایی است که به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) در کانون های مساجد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه در آستانه سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) قرار داریم برای این مناسبت هم کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه هایی را تدارک دیده اند که اجرا می کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوا، برگزاری مسابقات نقاشی، مسابقه کتابخوانی و برگزاری مراسم جشن آغاز امامت امام زمان (عج) از جمله برنامه های کانون های مساجد استان است.

 

وی یادآور شد: سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) فرصتی است تا بیش از پیش وظایف منتظران در دوران غیبت آن حضرت تبیین شود از همین رو لازم است برنامه های کانون های مساجد هم با این رویکرد باشد تا هر یک از ما به عنوان پیروان مذهب شیعه وظیفه خود را نسبت به امام عصر (عج) انجام دهیم.

کد خبر 1104740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha