اهدای ۵۰ بسته لوازم التحریر به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان

مدیر آموزش و پرورش شیروان، از اهدای ۵۰ بسته لوازم التحریر به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان شیروان خبر داد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با هدف ایجاد روحیه نشاط و تشویق فرزندان زندانیان نیازمند به کسب تعلیم و تربیت و پیشگیری از ترک تحصیل آنان، با همت خیرین ۵۰ بسته لوازم التحریر به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان شیروان اهدا شد.

 

 مدیر آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: در حاشیه نشست با مسئولان انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان شیروان که با موضوع بررسی تحصیلی و آموزشی فرزندان خانواده های زندانیان برگزار شد، اهدای لوازم تحریر به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان شیروان پیگیری و انجام شد.

 

شجاعی تصریح کرد: مسئولان انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان شیروان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آموزش و پرورش که در مسائل تحصیلی و آموزشی و اهدای بسته های لوازم تحریر کمک و همکاری لازم را انجام دادند با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی کردند.

 

وی عنوان کرد: همچنین امسال 16 دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان شیروان که به همت خیرین تهیه شده بود به مدیران مدارس کریم حاتمی، شهید چمران، زینبیه، هنرستان امام خمینی (ره)،حاج تقی سعیدی اهدا شد.

 

 مدیر آموزش و پرورش شیروان اضافه کرد: اولویت ما طی ماه‌های گذشته و در طول سال تحصیلی جدید تهیه و آماده سازی تبلت و همچنین هزار بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در مدارس شهرستان شیروان بوده که تهیه و توزیع شده است.

کد خبر 1104744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha