دیدارخادمیاران شهریار باخانواده شهیدمدافع امنیت اسدالله خزایی

به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، خادمیاران رضوی به اتفاق رئیس بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان شهریار، با خانواده معظم شهیدمدافع امنیت اسدالله خزایی دیدارکردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به همت کانون ایثار و شهادت، جمعی از خادمیاران به اتفاق علی کردی رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی وقرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام با نوای گرم مداح اهل بیت حسین مرشدی به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی باخانواده معظم شهید مدافع امنیت اسدالله خزایی در شهرک وحیدیه شهرستان شهریار دیدار و از صبر و استقامت آنها تجلیل و تکریم به عمل آوردند.
برنامه این دیدار در روز چهارشنبه امام رضایی صورت گرفت و رئیس بنیادشهید وامورایثارگران هدف از این دیدار را میثاق مجدد با آرمان های شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عنوان و خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از ارزشهایی است که همیشه از جایگاه والایی برخوردار است، خداوند بزرگ را شاکریم که امروز به ماتوفیق داد تا در معیت پرچم متبرک وخادمیاران حضرت امام رضا علیه السلام ، درمحضرماد بزرگوار شهید اسدالله خزایی حاضرشویم تا با دعای خیر مادرشهید بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

درادامه برادر شهیداسدالله خزایی ضمن قدردانی از خادمیاران و رئیس بنیادشهید وامورایثارگران که درراستای زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا تلاش می کنند، بیان داشت : برادرم از پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درشهرستان شهریاربود، مآموری وظیفه شناس ۲۹ ساله متآهل متولدفروردین 1368 نهاوند ساکن شهریار در سوم اسفندماه 1387 در ناجا استخدام شد.

وی ادامه داد: از مهمترین خصائص برجسته شهید اهمیت به نماز اول وقت، بخشندگی و مردم داری بود، شهید یک هفته قبل از شهادت کفن و قبر را نیز تدارک دیده بود و دوستان و آشنایان را نیز در خصوص شهادتش اطلاع داده بود.

برادر شهید ‌خزایی گفت: سرانجام در بیستم دی 1397 در حین انجام مآموریت و درگیری با اشرار و سارقین به درجه رفیع شهادت نائل شد و درگلزارشهدای شهرک وحیدیه آرام گرفت.

گفتنی است، درپایان پس ازمراسم پرچم گردانی، خادمیاررضایی مسئول کانون ایثاروشهادت ضمن دلجویی ازخانواده شهید، لوح یادبودمزین به تصویر شهید، لوح صلوات خاصه، شمعدان، نمک متبرک وسایرمتبرکات را به مادرشهید مدافع امنیت اسدلله خزایی اهداء کرد.

کد خبر 1104755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha