شهید آیت الله اشرفی اصفهانی نقطه اتکای مبارزین انقلابی و یاور رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود

حجت الاسلام ایرانی، گفت: شهید آیت الله اشرفی اصفهانی نقطه اتکای مبارزین انقلابی، یاور رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود که دشمنان و منافقین از وجود ایشان واهمه داشتند.

حجت الاسلام صادق ایرانی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، این عالم عامل به توصیه و امر آیت الله العظمی بروجردی(ره) جهت سامان بخشی به حوزه علمیه و امور دینی و اعتقادی مردم غرب کشور به همراه جمعی از فضلاء و طلاب در شهر کرمانشاه رحل اقامت گزید و ملجأ مومنین این دیارشد.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: شهید اشرفی اصفهانی، الگوی سعادت و رستگاری برای همه مردم است که توانسته بود نفس خود را از رذائل و آلودگی ها برهاند و آن را مصفا کرده و جلا دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: ایشان دارای خصائص درخشانی همچون اخلاص در عمل، ولایت پذیری و حضور به هنگام در میدان عمل بود.

 

حجت الاسلام ایرانی تاکید کرد: وقت آن رسیده که جامعه به ویژه نسل جوان را با چهره های تاثیرگذاری مثل آیت الله اشرفی اصفهانی آشنا کنیم و برای این کار باید از تیم های جوان استفاده شود.

 

وی با اشاره به آثار و برکات حضور شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه اظهار کرد: تغذیه فکری علیه رژیم فاسد پهلوی و همراهی با نهضت حضرت امام(ره) تا پیروزی انقلاب اسلامی، پس از آن هم نقطه اتکاء و اعتماد تمام اقشار، مذاهب و فرق از مهمترین آثار برکات ایشان است.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: آیت الله اشرفی اصفهانی  به عنوان امام جمعه کرمانشاه و نماینده آیت الله بروجردی و سپس امام خمینی رضوان الله علیهما ضمن این که دشواری های فراوانی را در راه انقلابی خود در کرمانشاه تحمل کرد و هیچ گاه میدان مبارزه را خالی نکرد، بارها از سوی منافقین مورد سوء قصد قرار گرفت ولی بازهم با آرامش هر چه تمام تر، به راه خود ادامه داده و صحنه مبارزه را خالی نگذاشتند.

 

 

کد خبر 1104787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha