توسعه و عمران شهری دهلران مورد توجه مسئولان باشد

اعضای شورای شهر دهلران در جلسه علنی شورای اسلامی شهر دهلران با حضور سرپرست شهرداری دهلران و خبرنگاران، خواستار رسیدگی به مشکلات شهری این شهر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس شورای شهر دهلران در این نشست اظهار کرد: موضوعات و مشکلات زیادی در راستای توسعه و عمران شهری بر زمین مانده در دهلران وجود دارد.

 

«الله بخش ملکی» بیان کرد: از ابتدای شورای ششم تا کنون 9جلسه برگزار شده که مصوباتی برای توسعه و عمران شهری در دستور کار اعضای شورا قرار گرفته است.

 

 وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم تعیین تکلیف شهردار بود که خوشبختانه با تعامل اعضای شورای شهر شهردار انتخاب شده که صورت جلسه آن  برای طی کردن پروسه قانونی به فرمانداری ارسال شده است.

 

ملکی ضمن اعلام رضایت اعضای شورای شهر از عملکرد مخاورپور سرپرست شهردای دهلران، گفت: خوشبختانه آنچه که تا امروز در دستور کار شورا و شهرداری برای توسعه آبادانی شهر قرار گرفته رضایت بخش است ولی تا رسیدن به نقطه ایدال باید تلاش و جدیت بیشتری صورت بگیرد.

 

رئیس شورای شهر دهلران به درآمد شهرداری و پرداخت مطالبات کارگران اشاره کرد و گفت: بدون شک شهرداری باید در راستای درآمدزایی علاوه بر برنامه ریزی دریافت عوارض از اشخاص  حقیقی و حقوقی را به صورت جدی در دستور کار داشته باشد و در بحث در یافت عوراض بدون توجه به جایگاه افراد به دنبال اجری قانون باشد.

 

 وی گفت: روشنایی معابر و پارک ها، جلوگیری از ساخت ساز های غیر مجاز، توسعه فضای سبز، ایجاد و راه اندازی سرویس های بهداشتی در پارک ها، لایه روبی جداول، جمع آوری احشام و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شهرداری از مهم ترین خواسته های اعضای شورای شهر از شهردای است که در برای تحقق این موضوعات اعضای شورای شهر در کنار شهرداری هستند.

 

ملکی به مشکلات جنوب شهر و انباشت زباله و نخاله اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه جنوب شهر محلی برای جولان پشه سالک است شهرداری باید علاوه بر لایه روبی، جدول کشی مناطق جنوبی شهر را در دستور کار  خود داشته باشد.

 

رئیس شورای شهر دهلران تصریح کرد: مشکلات مسکن مهر زیبنده شهر و ساکن آن منطقه نیست که باید علاوه بر شهرداری مسکن شهرسازی به تعهدات خود مبنی بر تکمیل زیرساخت ها و تخصیص اعتبارت شهرداری را یاری کند تا زمینه رفاه شهری و اجتماعی در کوی مسکن مهر برای شهروندان فراهم شود.

 

در پایان جلسه مخاورپور، سرپرست شهرداری ضمن پاسخگویی به طرح سوال تعدادی از اعضای شورای شهر، عملکرد شهرداری را در مدت سکان داری خود در جلسه علنی شورا شهر مطرح کرد که همه اعضای شورای شهر ابراز رضایت کردند.

کد خبر 1104810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha