کانون سالار شهیدان تاکنون ۳۰۰ بسته معیشتی بین عزتمندان توزیع کرده است

طاهری گفت: تاکنون تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی و بسته های گوشت متبرک قربانی در قالب کمک های مومنانه توسط اعضای کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تاکنون تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی و بسته های گوشت متبرک قربانی در قالب کمک های مومنانه توسط اعضای کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با اشاره به اجرای طرح زنگ علوی با همکاری بنیاد علوی افزود: در این طرح ضمن شناسایی معلمان جهادی در سطح استان و حضور در مناطق محروم به دانش آموزانی که به علت نداشتن گوشی تلفن همراه و اینترنت از آموزش حضوری محروم مانده بودند، آموزش های حضوری و رایگان ارائه شد.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد، در اولین رویداد ملی فهما در سال ۱۳۹۸ جزء کانون های فعال در استقرار نظام جامع فهما بوده و اقدامات شایسته ای در طرح ملی راهکار انجام داده است.

 

طاهری ادامه داد: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد به علت انجام فعالیت های گسترده و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد به عنوان یکی از کانون های برتر کشور معرفی شده است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد هم اکنون به عنوان رابط فهمای کانون های مساجد شهرستان شهرکرد در طرح ملی ایران قوی انتخاب شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد به اختصاص یک اتاق از مسجد به کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا اشاره کرده و افزود: به ۳۰ نفر در این طرح آموزش شغل گوهر تراشی داده شده است.

 

کد خبر 1104821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha