تصویب ۱۶۹ برنامه استانی در گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه امروز روحیه استکبارستیزی ملت سرافراز ایران جهانگیر شده از تصویب ۱۶۹ برنامه استانی در گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گیلان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» امروز( پنج‌شنبه،۲۲ مهر) در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان در  رشت این روز را یادآور سه رخداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان معترض به ظلم و فساد رژیم ستم‌شاهی پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانۀ جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال ۱۳۵۸ این سه رخداد مهم است.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این روز با مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است افزود: بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان، بزرگداشت ۴۳ سال مبارزه و ایستادگی ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و روز نمایش خشم و انزجار ایرانیان از دخالت‌ها، دست‌اندازی‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های استکبار جهانی است.

 

وی ادامه داد: امروز روحیه انقلابی‌گری و استکبارستیزی ملت سرافراز ایران، جهانگیر شده و به برکت انقلاب اسلامی ایران و رهبری پیامبرگونه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فریاد «مرگ بر آمریکا» در جای جای گیتی پیچیده است.

 

اشجری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دستان آلوده آمریکای جنایتکار از میهن اسلامی قطع شد، بیداری و حق‌طلبی مسلمانان و ملت‌های آزادیخواه جهان با الهام از انقلاب اسلامی ایران را بشارت دهنده شکست هیمنه استکبار جهانی و فروپاشی رژیم صهیونیستی دانست.

 

وی حضور پرشور و شعور ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی که نشان دهنده پشتیبانی مقتدرانه آنان از انقلاب اسلامی است را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: ملت  ایران لحظه‌ای از آرمان والای خود عقب‌نشینی نخواهد کرد زیرا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هزینه سازش با استکبار جهانی بیشتر از هزینه ایستادگی در برابر آنان خواهد بود.


اشجری از برگزاری مراسم سلامت‌محور یوم‌الله سیزدهم آبان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا در سال جاری خبرداد و بیان کرد: ائمه جمعه، اساتید انقلابی حوزه و دانشگاه و نهادهای فرهنگی و انقلابی با فعالیت‌های تبیینی زمینه برگزاری مراسم میدانی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان را فراهم کنند تا زمینه‌‌ساز خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی شود.


وی از تصویب ۱۶۹ برنامه استانی در گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبرداد و خاطرنشان ساخت: فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در دو بخش تبیینی و میدانی اجرا می‌شود.

کد خبر 1104841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha